بهترین متخصص ارتوپد در اهواز

ارتوپد یک تخصص پزشکی است که به روی تشخیص، اصلاح، پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به ناهنجاری اسکلتی- اختلالات استخوان، مفصل، عضله، رباط، تاندون، عصب و پوست تمرکز دارد. شما به عنوان یک مراجعه کننده به بهترین متخصص ارتوپد در اهواز، باید مواردی را مدنظر داشته باشید و هنگام مراجعه به پزشک به آن توجه کنید. در این صورت شما با مقایسه آن چیزی که در ذهنتان است و متخصصی که به آن مراجعه کردید می توانید تمام استاندارد ها را در نظر بگیرید.

 

بهترین متخصص ارتوپد در اهوازمتخصص ارتوپد کیست؟

جراح ارتوپد، پزشکی است که حداقل ۱۲ سال تحصیلی را تکمیل نموده و آموزش گسترده ای در تشخیص و درمان آسیب ها و بیماری های سیستم اسکلتی عضلانی دیده است.

هدف جراحی ارتوپدی ، درمان اختلالات مختلف دستگاه اسکلتی و حرکتی یا کاهش علائم آنها می باشد . این مشکلات می‌تواند بر استخوان ها ، ساختارهای غضروف یا مفصل ها تاثیر بگذارد.

این پزشکان با مشکلاتی که بر سیستم عضلانی اسکلتی تاثیر می گذارند ، مقابله می کنند.

ویژگی بهترین متخصص ارتوپد در اهواز

متخصص ارتوپد باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بیماران ترغیب به ادامه درمان شوند. از جمله ویژگی های بهترین متخصص ارتوپد در اهواز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صبور بودن

یک پزشک خوب و با حوصله باید صبور باشد و به حرف های بیمار و مشکلات او گوش دهد. چرا که بخش عمده ای از مراحل درمان مربوط به توضیحاتی است که بیمار ارائه می کند .

معاینه دقیق

ابتدا پزشک باید به صورت کامل و دقیق بیمار و ناحیه صدمه دیده را معاینه کند. چرا که همین امر ممکن است موجب تشخیص بیماری شود و نیازی به عکسبرداری و بسیاری از هزینه های دیگر نباشد.

دانش و تخصص

یکی دیگر از ویژگی های دکتر ارتوپد این است که مهارت بالایی در زمینه تخصصی خود داشته باشد. همواره اطلاعات خود را به روز نماید و حرفه ای ترین روش درمان را به بیمار ارائه کند. همچنین جهت درمان از معتبرترین تکنیک ها استفاده نمایند

اخذ هزینه مناسب

شرایط اقتصادی جامعه ما در حال حاضر به گونه ای است که بسیاری از افراد توان پرداخت هزینه های درمانی را ندارند و مشکلات استخوان و مفاصل نیز از  جمله بیماری های هزینه‌بر است. بنابراین پزشک متخصص ارتوپد باید در این زمینه منصف باشد.

وظیفه اصلی متخصص ارتوپد چیست؟

متخصص ارتوپدی که به آن متخصص استخوان و مفاصل یا جراح استخوان و مفاصل یا ارتوپد هم می‌گویند سعی می‌کند تا با استفاده از روش‌های جراحی و غیر جراحی به تشخیص و درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن اهتمام ورزد.

روش جلوگیری از اختلالات ارتوپدی

بسیاری از مشکلات مربوط به مفاصل و استخوان ها به خاطر روش های غلط زندگی اتفاق می افتد. در صورتی که آگاهی و دانش کافی در خصوص طرز صحیح نشستن، به درستی بلند نشدن، دویدن، راه رفتن، و غیره را نداشته باشید، مشکلاتی در زمینه استخوان و مفاصل برای شما ایجاد می شود.

بنابراین زمانی که اطلاعات کافی در این خصوص داشته باشید، می توانید از بسیاری از مشکلات ارتوپدی جلوگیری نمایید.

به طور مثال برای بلند کردن یک جسم سنگین از روی زمین نباید در حالت ایستاده خم شوید و جسم را بلند کنید. چرا که این مسئله موجب ایجاد صدماتی در ناحیه کمر و زانوی شما می شود.

در چنین شرایطی ابتدا باید زانوهای خود را خم کنید تا ارتفاع شما از زمین کاهش یابد. سپس با دو دست به صورت مسلط روی جسم قرار بگیرید و با استفاده از تعادل دست های خود آن را بلند کنید.

بسیاری از مشکلات ارتوپدی قابل درمان است. اما در موارد نادر نیز ممکن است صدمات و ایراداتی قابل درمان نباشد و تا پایان عمر همراه شما باشد. در چنین شرایطی بهتر است تحت نظر بهترین متخصص ارتوپد باشید تا بتواند بیماری شما را کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری نماید.

متخصص ارتوپد چه چیزهایی را درمان می کند؟

مشکلات و آسیب‌هایی که توسط متخصص ارتوپد درمان می‌شود:

ناهنجاری‌های انگشتان دست‌وپا

درد کمر، عوارض دیسک کمر، سیاتیک و اسکولیوز

تومور استخوانی، فلج مغزی و دیستروفی عضلانی

پینه پا، چرخش پای مادرزادی و پای کمانی، زانوهای چسبیده و ناهماهنگی پاها

خارج شدن از مکان صحیح عضلات و استخوان و شکستگی و …

 

بهترین متخصص ارتوپد در اهواز

بهترین متخصص ارتوپد در اهواز

برای اینکه بتوانید بهترین متخصص ارتوپد در اهواز را پیدا کنید و به آن مراجعه کنید، بهتر است سری به فضای مجازی و سایت های مختلف بزنید.

می توانید حتی در زمان مناسب با تماس تلفنی یا ارتباط پیامکی با افرادی که توسط بهترین متخصص ارتوپد درمان شدند، از نتیجه و رضایت آن ها مطلع شوید.

عمل های جراحی ارتوپدی در اهواز با آمار بسیار بالایی مواجه است.

با اینکه تعداد متقاضیان در اهواز از آمار بالایی برخوردار است و بهترین متخصصین ارتوپد در این شهر مشغول به کار هستند، اما هزینه این عمل در تمامی نقاط شهر، بصورت میانگین یکسان است.

نتیجه گیری

درمان مشکلات ارتوپدی می‌تواند از طریق تزریق و داروها، جراحی ارتوپدی، فیزیوتراپی و درمان شکستگی و فشارهای استخوانی صورت گیرد.

که بخش بزرگی از فرایند درمان در مراکز پزشکی و تحت نظارت پزشک متخصص انجام می‌شود.

ازاین ‌رو تجربه و مهارت پزشک و جراح ارتوپدی، تأثیر بالایی در درمان شما دارد.

 

دکتر امیر آقائی اقدم
جراح ومتخصص استخوان، مفاصل و ستون فقرات 
فوق تخصص جراحی ستون فقرات 

 

جراح و متخصص استخوانمقالات

ارتوپدیارتوپدی اهوازارتوپدی در اهوازاسکولیوزپاپرانتزیجراح استخوان در اهوازجراحی اسکولیوزجراحی ستون فقراتقوز کمرکیفوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *